Goodday

 Idag är en sån där lite halv tråkig dag. Vaknar upp till snöblandat regn imorse och hade då på känn att denna dag skulle bli lång. 
Men så fel jag hade. Trots att den varit lite upp och ner så har den gått relativt fort. Kan bero på att jag spenderade de mesta av tiden i sängen och kollat ikapp Once Upon A Time och Pretty Little Liars. Nu har jag kommit till The Walking Dead och därefter blir det The Vampire Diaries. Jag verkligen ÄLSKAR min film/serie dagar. Ibland finns det inget härligare än tända ljus, choklad och ett riktigt maraton av film eller serier. 
 
Imorgon blir det att gå upp tidigt för att dra till körskolan och sedan ska jag eventuellt möta upp killen. Man kan säga att dagen blir lite utav en överraskning?
 
Nä, nu ska jag kolla vidare på underbara Daryl. Jag är nog lite småkär i honom faktiskt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0