Having a kind of black and white day today.

 
Tar mig en paus med halstrabletter och kaffe. Vicks blåa halstabletter gör verkligen susen för halsen. Känner redan att det hjälper, i alla fall lite. Ska börja göra mig redo för att dra till körskolan snart. tänkte spendera så mycket tid jag kan där. Behöver komma igång med pluggandet så jag ska bunkra upp med lite godis så det blir ''roligare'' att plugga. Jag har inte svårt att pluggaannars, är ganska så lättlärd och de gäller teorin med. Men de är vissa delar som är lite kluriga. Kan bero på att jag lver med en hjärna ifrån stenåldern när de gäller bilar. Bilar? Vad är de? 
 
Åh vad man behöver andas när man har en sån här tablett i munnen. Låter nästan som om jag har andningsvårigheter. Mendomärsåstarka. Kör på en ''strikt'' look idag. En blus och en stickad tröja över. Och inte fan ska jag ha jeans idag. Tights är det skönaste. Verkligen. varför ha åtsittande jeans när man ska sitta på en obekväm stol i flera timmar? Nä vi lyxar till de med tights och lite etra socker. Kanske att jag shoppar en läsk också bara för att de ska bli ännu bättre. Omnomn. 
 
Jaja, nu ska vi sluta snacka om sötsaker. Kollar lite på Tabatha Salon takeover och på något konstigt vis så gillar jag de...? Mina tv vanor har förändrats. Kan inte leva utan till exempel Real Houseviwes etc. Hihi. Sitter jag inte vid tv:n klockan tio varje morgon för att se Real Houseviwes of Atlanta så blir jag galen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0