It's a beautiful day

''When I see you smile, I know everthing' okay. When I hear you laugh, It's always a brighter day. Gonna do my best to forget the rest. As long as your with me we'll be alright. It's a beautiful day!

Njuter av livet på mitt egna sätt. Jag må vara en jobbsökande liten tjej med lite att säga till om. 20 bast med en dröm om att fltta hemifrån. Men f*n så bra jag mår just nu. svävar på moln och njuter av varenda liten sekund som livet ger mig. 
Prio ett nu är att skaffa mig ett jobb så att jag kan få in lite kronor i månaden och därefter ska jag söka lite kurser att läsa vid sidan av. Men så fort jag får en stabil inkomst är det dags att fltta hemifrån. Jag mognade väldigt tidigt, och är nu trött på att bo hemma. Känns som om jag spricker om jag bor hemma mer. Och dom jävlarna som säger ''njut så länge du kan'' eller '' de är inte de viktigaste'' kan dra dit pepparn växer för dem förstår sig inte på mig ALLS. Jaja
 
Idag var en riktig vårdag. Promenerade i solskenet och njöt utav varje sekund. Såg fina små blommor intill vägkanten. Folk gick till och med och åt glass, och DE är väl ändå ett vårtecken. Nu ska de bara bli lite varmare och sen är sommaren snart här. Och med dom känslorna som bubblar i kroppen just nu så har jag på känn att det kan bli en riktigt fin sommar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0