Mars mars mars

Vaknade upp i morse och sneglade på telefonen för att se vad klockan va, och chockad blev jag när jag såg att det redan är den ANDRE MARS. Vad hände med den förste mars? Jo jag låg bakis genom hela den dagen... Märkligt vad tiden springer iväg även om man inte gör någonting särskilt. Idag kommer jag i princip gör likadant som gårdagen. Ligga i soffan och kolla serier, kanske ta en promenad men de är nog de roligaste som händer denna dag. 
 
Har bara en sak att tillägga, aldrig mer alkohol. Jag förstår inte varför man envisas med att dricka det VARJE gång...? Vad är det som gör den så rolig, är du en rolig person så kommer du garanterat vara rolig utan den också. Det enda den ger är en baksmälla som kostar dig en hel dag. Nä, aldrig mer alkohol.... 
Men det var ju After Ski på puls och då ville mina kära vänner att jag skulle följa med och eftersom jag hade fribiljett så kände jag att jag inte hade något att förlora. 
Dålig bildkvalité då min mobilkamera är spräckt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0